Gyakran ismételt kérdések

Miért rendeljek online?

Bármikor elküldheted a megrendelést és élvezheted a kizárólag weboldalon érvényes akciókat és promóciós ajánlatokat. Emellett pedig nyomon követheted úgy az aktuális megrendelést, mint a rendelési előzményeket.


Mikor kapom meg a megrendelésemet?

Egy értesítő e-mailt küldünk arról, hogy a csomagodat a futárszolgálatnak átadtuk, vagyis a csomag szállítás alatt van. Az e-mail megérkezését követő 24 órán belül várható a csomag házhoz szállítása.
A rendeléseket igyekszünk a lehető leggyorsabban feldolgozni és a megrendelt termék(ek)et a rendelést követő 1-3munkanapon belül kiszállítani. A futárszolgálat hétvégén nem szállítja ki a csomagokat, ezért a péntek 12 óra után érkezett rendeléseket csak kedden szállítjuk házhoz.
Szombaton,vasárnap és hivatalos ünnepnapokon fogadjuk az online megrendeléseket,ám a szállítás az első munkanaptól kezdődik.

Rendelhetek-e bejelentkezés nélkül?

Igen, a megrendelés akkor is elküldhető, ha nincs fiókod, vagy nem jelentkeztél be, de ebben az esetben elveszítesz bizonyos előnyöket, amelyek csak a bejelentkezett ügyfelek számára elérhetők.


Mit tegyek, ha azt szeretném, hogy a szállítás más címen történjen, mint ami a fiókomban szerepel?

Ebben a helyzetben a megrendelési folyamatban lehetőséged lesz megadni a kívánt szállítási címnek megfelelő információkat.


Elfelejtettem a fiókom jelszavát. Mit tehetek?

Ha nem emlékszel a jelszavadra, kérünk, használd a jelszó-visszaállítás opciót az "Elfelejtett jelszó" gombra kattintva.


Hogyan fizetek?

A csomag átvételekor készpénzzel, vagy bankkártyával fizethetsz.


Módosíthatok-e egy elküldött megrendelést?

Ha meg szeretnéd változtatni a megrendelést, akkor ezt a telefonszámon, vagy a ... e-mail címen teheti meg. A módosítás csak akkor lehetséges, ha a megrendelést még nincs teljesítve.